KURDELE NAKIŞI

Boş vakitlerimi değerlendirmek için başladıgım kurdele nakışı’nın şu anki nokta’ya varıcağını hiç düşünmemiştim ama geldiğim bu noktadan memnun kaldığım için bunları sizlerle paylaşmak istedim.

Kurdele nakışına kendi geliştirdiğim teknikleri katıp değişik malzemelerle birlikte sizlere tanıtmak  ve sevdirmek için burdayım.

~ tarafından Nigar Hikmet 13/12/2009.

17 Yanıt to “KURDELE NAKIŞI”

  1. Hoşgeldin blog dünyasına.
    Seni burada da gördüğüme sevindim.
    İşlerin bir harika……

  2. Yanlış bir şey yaptım yazım gitti birden..
    Yeni çalışmalarını dört gözle bekliyorum.
    Sevgilerimle

  3. Hoşbuldum,
    Hayriye sıcak karşılama için çok teşekkür ederim.
    Sevgiler.

  4. süpersin şekerım yaptıklarına hayranım.

  5. Sevgili Gül teşekkür ederim,
    sevgiler…

  6. NİGAR HANIM YAPTIKLARINIZ İNANILMAZ DERECEDE İNSANI BÜYÜLÜYOR,YAPMIŞ OLDUĞUNUZ BÜYÜK GÜLÜN YAPILIŞINI DA RESİMLİ VE YAZILI ANLATIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER…

  7. Merhaba Pamuk hanım,
    Sorunuzun cevabını en son ( İPEK GÜL’de ) yazımda bulabilirsiniz.

    sevgiler….

  8. selam…
    ben de bebeğinin dünyaya gelmesiyle ev hanımlığına adım atanlardanım:) boş vakitlerimi nasıl değerlendireceğimi düşünürken tanıştım kurdele nakışı ile. zbir çok yerli ve yabancı siteden kazanımlar edindim ve bu konuda ilk paytak adımlarımı atmaya başladım:) amatörce ama sevdiklerime hediyeler bile yaptım ve herkes çok beğendi (ya da azmimi kırmak istemedikleri için onları yalana zorlamış oldum:) ) sizin çalışmalarınız,nigar hanım, sanat eseri, her biri sanat eseri! hakikaten bu kadar kaliteli çalışmalar başka yerde yok. hayalini bile kuramadığım şeyler tasarlamışsınız. elinize sağlık. başarılar diliyorum. sevgiyle…

  9. Merhaba,
    Bebeğinizi güzel günlerde büyütmenizi dilerim : ) Bende kurdele nakışına boş vakitlerimi değerlendirmek için başlamıştım ama kurdeleler insanı öyle bir içine çekiyorki aralarında kayboldum desem yeri var.Eminim sizinkilerde çok güzel olmuştur, el emeği her zaman için geçerli bir hediyedir, işlerinizde kolaylıklar ve başarılar diliyorum!!
    Çok teşekkürler, sevgiler : )

  10. HAYRANINIZ OLDUM.
    NİGAR HANIM;BENİM BİR İSTEĞİM OLACAK.BONCUKTAN YAPTIĞINIZ YAPRAK VE KORDONUN AÇIKLAMALI RESİMLİ ANLATIMINI YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.
    ŞİMDİDEN BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYOR BÜYÜK BİR HEYECAN İLE YANITINIZI BEKLİYORUM

  11. Teşekkür ederim Pamuk,
    İNŞALLAH ilerki zamanlarda isteğine zaman ayırmaya çalışırım,şuan işlerim çok yoğun.
    Sevgiler : )

  12. NİGARCIĞIM DEMEK İSTİYORUM,CANIM BENİM YORUMUMA CEVAP VERMENE ÇOK AMA ÇOK SEVİNDİM.ELİNDEKİ İŞLER İÇİN KOLAY GELSİN CANIM.İNŞALLAH İLERLEYEN ZAMNLARDA FIRSAT BULUP AÇIKLAMA YAPARSIN.KOCAMAN SEVİ YOLLUYORUM SANA:))

  13. SEVGİLİ NİGAR HANIM NASILSINIZ?UZUN SÜREDİR HABERLEŞEMEDM SİZİN İLE.SANIRIM İŞLERİNİZDE ÇOK YOĞUN,ALLAH KOLAYLIK VERSİN!FIRSATINIZ OLUNCA LÜTFEN BONCUKTAN YAPTIĞINIZ YAPRAK VE KORDONU AÇIKLAMALI ANLATIRSANIZ SEVİNİRİM.TEKRAR BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM…

  14. SEVGİLİ NİGAR HANIM YENİ YAPTIĞINIZ İŞLERİNİZ İNANIN UĞRAŞLARINIZA DEĞMİŞ,TEKRAR TEBRİK EDERİM.ACABA BONCUK ÖRME TEKNİKLERİYLE İLGİLİ YAPIM AŞAMALI ELİŞİNİZİ NE ZAMAN HAZIRLAYACAKSINIZ İNANIN SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM GERÇEKTEN EVDE YAPAYALNIZIM VE BENDE BU UĞRAŞA İLGİ DUYUYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM…

  15. Sevgili pamuk bu soruyu çok soran oluyor
    ama ben bu sıralar çok yoğunum elimdeki siparişleri bitirmeye çalışıyorum ve taşınmak üzereyim şu an vakit ayıramıyorum birsüre daha vakit ayırabilirmiyim bilmiyorum,anlayışla karşılaman dileği ile, sevgiler…

  16. Sevgili Niğar Hanım; rutin aralıklarla sitenizi takip eden, yaptıklarınıza hayran kalan ve naçizane esinlenip bende sizden birşeyler kapmaya çalışan takipçinizim. Biran önce sağlıcakla ülkemize dönmenizi, yeni ve güzel işlerle gene bizi hayran bırakmanızı bekliyoruz. Sevgilerle…

    • Nermin hanım çok teşekkür ederim,
      Ülkeme döndüm ama yerleşmek umduğumdan çok vakit alıcak elişi yapmayı bende çok özledim en kısa zamanda inş.
      İşlerinizde güzellikler dilerim, sevgiler…..

Bir Cevap Yazın

 
