TÜRK LALESİ

    Tasarımı ve işlemesi bana ait olan bu motifi  turkuaz, amatis taşları ve boncuklarla birlikte işledim, değişik malzemelerle birlikte işlemek kurdele nakışı’na ayrı bir özellik katıyor.

    Taşların huzur verici özelikleri olduğunuda  hepimiz biliriz, güzellik  ve huzur bir arada neden olmasın!!!

   Kurdele nakışın’ı bende yapacağım diyorsanız, biraz zaman ayırmanız ve birazda sabırlı olmanız şart!!!

   Arka tarafın görünmemesi için üzerine yama yapmak yerine biraz daha titiz çalışırsanız  bunu gizlemeye hiç gerek duymazsınız.

   Kurdele nakışında ön tarafın güzelliği kadar arka tarafın temizliğide   çok önemli ,bu yüzden temiz çalışmaya özen göstermeli.

~ tarafından Nigar Hikmet 14/12/2009.

9 Yanıt to “TÜRK LALESİ”

  1. Sevgili ablacım bloğunun hayırlı olmasını diliyorum önce,son zamandaki performansını büyük zevkle izliyorum,çok güzel izler bırakıyorsun arkanda,Büyük kitlelere ulaşıcaksın bu güzel adımlarla inanıyorum…

  2. Merhabalar nigar hanım çalışmalırınız tesadüf sonucu keşfettim ve keşfettiğimden bu yana zaman zaman sizi takip etmeye çalışıyorum okadar zarif ve alımlı çalışmalarınız varki begenmemek mümkün değil…. ben kısa bir süre önce titanyum ve el nakışı dersleri vermeye başladım ve çalışmalarınızı acaba titanyum üzerinde nasıl çalışabiliriz diye düşündüm ve ufak tefek çalışmalarda bulundum ve hatta kısa bir süre önce sakaryaya gelme şansım oldu size ulaşabilmeyi okadar çok istedimki fakat kısmet olmadı. başarılarınızın devamını diliyorum umarım en kısa zamanda görüşme imkanımız olur. Sevgilerimle….

  3. Merhaba Zehra hanım,
    Titanyum kurdele henüz hiç çalışma fırsatım olmadı ama ilk fırsatta bende çalışmak isterim,çalışmalarınızda size başarılar diliyorum, Sakarya’ya tekrar gelirseniz mutlaka beklerim.
    Teşekkür ederim, Sevgiler…

    Nihalcim sanada çok teşekkürler….

  4. Nigar hanım harika çalışmalarnız için sizi tebrik ediyorum,gerçekten nefis çalışmalar özellikle laleler,lale hayranıym ,bende farklı işler yapmay seven biriyim çalışmalarmı yeni açtgm sitede yayınlamaya başladm.Sizinde yeni siteniz hayırlı olsun ,görüşmek ümidiyle hoşça kaln.

  5. Teşekür ederim Havva hanım siteniz hayırlı olsun!!!
    Sevgiler : )

  6. SLM BENDE ELSANATLARI ÖĞRETMENİYİM ÇALIŞMALARINIZI ÇOK BAŞARILI BULDUM LALELER NEFİS OLMUŞ SATEN YAPRAKLRDA ÇOK DEĞİŞİK HEMEN UYGULADIM TBR. BLOGCU.COM/FATMAKAYAS DİYE BENİM DE BİR ÇALIŞMAM VAR AMA NE ZAMANDIR FOTOĞRAF ATAMIYORUM.BAŞARILAR DİLERİM.

  7. Fatma hanım teşekkür ederim, işlerinizde kolaylıklar dilerim..!!

  8. SLM
    BEYAZ TÜRK LALESİNİ HANGİ KUMAŞ YADA KURDELEDEN YAPTINIZ ŞEKLİ VERİRİKEN. ÇİÇEK ÜTÜLERİMİ KULLANDINIZ, ÇOK BEĞENDİM ÇOK ŞIK OLMUŞ BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM. SEVGİLERLE……

  9. İPEK LALE’yi soruyorsunuz sanırım, lalenin kumaçı ipek heniz yapılışını açıklamadım şekül vermek için ütü kullanıyorum, sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

 
