NİGAR HİKMET & KURDELE NAKIŞI

 

Doğa’yı,   doğa’yı olduğu kadarda çiçek’leri çok severim  buda benim onları iyi gözlemlememi sağlıyor ve kurdeleden çiçek’ler yaparken  bu  çok işime yarıyor  bu yüzden yaptığım çiçek’ler gerçeklerine yakın bir benzerlikte oluyor.

Bazı çiçeklerin bende ayrı bir yeri vardır küpe çiçeği’de onlardan biri, bu yüzden  küpe çiçeği’ni kurdeleden denemek istedim ilk birkaç denemem kendini çöpte buldu  ama sonunda güzel bir  netice aldım  ve sizlerlede  yapımını paylaştım bunu bir çoğunuz  flickr’deki sayfamda görmüştür, görmeyenler için ;

http://www.flickr.com/photos/26884849@N02/2660575487/in/set-72157620890791987/

~ tarafından Nigar Hikmet 22/12/2009.

8 Yanıt to “NİGAR HİKMET & KURDELE NAKIŞI”

  1. Bu da çok tatlı olmuş….
    Flickerda da izlemiştim.

    İyi akşamlar.
    Öptüm.
    <:))

  2. Teşekkür ederim hayriye.

  3. yaptıklarınıza hayranım iç güzelliğiniz eserlerinize yansımış keşke hep sizinle olsam elişiyi seviyorum 3 çocuğum var boş kaldıkça hep birşeyler yapıyorum satmak istiyorum ama olmuyor şanssızım sizi tebrik ediyorum siteniz şimdiye kadar gördüğüm en harika site maşallah diyeyim nazrlanmayın sonra

    • Hatice hanım şanssızım diye düşünüp yılmayın başlangıç zor olabilir ama çaba gösterim eminim başarırsınız…
      İşlerinizde başarılar, teşekkürler, sevgiler……..

  4. nakislariniz olaganüstü ,ellerinize saglik bu kadar muntazam bir iscilige hicbiryerde rastlamadim sizi tebrik ederim.ben ögretmenim,sizi tanimayi cok isterim, sevgiler.

    • Merhaba Suzan hanım, nasılsınız?
      Geç cevap yazdığım için üzgünüm net’e bu sıralar zaman ayıramıyorum.
      Kısmet olursa bir gün tanışmaktan bende mutlu olurum.
      Kendinize iyi bakın, teşekkürler,sevgiler…..

  5. sizin yapmış olduğunz işlere hayran oldum ellerinize yüreğinize ve zekanıza sağlık🙂

  6. Reyhan hanım teşekkür ederim ..!!

Bir Cevap Yazın

 
