NİGAR HİKMET tekniği TOMURCUK GÜL

MALZEMELER ;

Kudele

makas

çakmak

iğne, iplik

YAPILIŞI ;

Daha önce gösterdiğim (basit yaprak yapılışı)’ nın aynısını bu sefer 7 mm’lik organze kurdeleden  (resim 2).

Yine daha önce gösterdiğim (katlamalı gül yapılışı)’nın aynısı ama yarın metre değil 20 cm kurdeleden (resim 3 ).

Yaprakları gülün alt kısmına dikin, yaprakların ters tarafı güle bakacak, düz tarafları altta kalacak şekilde(resim 4 ve 5).

Uygun büyüklükte bir boncukla gülün dip kısmını tamamlayın (resim 6).

Üç yaprağın ucunu düzgün bir şekilde birleştirip dikkatlice yakın, sıkıştırarak birbirine yapışmasını sağlayın (resim 7).

Son  olarak daha önce yaptığım

   http://www.flickr.com/photos/26884849@N02/4218779511/ 

   http://www.flickr.com/photos/26884849@N02/4239847591/

   http://nigarhikmet.blogspot.com/2009/12/bohca-deseni.html 

ile birlikte görünüyor (resim 8).

Deneyimleriniz hakkında yorumlarınızı iletirseniz sevinirim!!!

Kolay gelsin.

~ tarafından Nigar Hikmet 17/01/2010.

5 Yanıt to “NİGAR HİKMET tekniği TOMURCUK GÜL”

  1. bohça takımında kullandığınız katlamalı güller kaç cm lik bilgi verirseniz sevinirim ellerinize sağlık hepsi harika

  2. Merhaba gülcan hanım,
    Bir santim eninde,ayrıca katlamalı gülün açıklamasında kaç santim olduğu yazmıştım!!!
    Teşekkürler,sevgiler.

  3. sevgili nigar hikmet..çalışmalarınız takdire şayan gerçekten fotoğraflama süreci de oldukça kaliteli olmuş:)keşke biz de sizin gibisini başarabilsek..ben de çalışmalarınızdan örnek alarak uygulamak istiyorum ama bazılarını çözemiyorum mesela blogdaki profil resminde kullandığınız o harika gül..sonra flickrdaki profil resminizde kullandığınız o şahane gül:)gibi..keşke yanıbaşımızda olsanız da tecrübelerinizden daha çok yararlansak..
    başarılarınızın devamını diliyorum..saygılar

  4. Merhaba Rabia hanım, O iki gülün yapımı bir süre daha bende gizli üzgünüm ama sizlerle neredeyse bütün bildiklerimi paylaşıyorum, bu ikiside meslek sırrı olarak bende kalsın.
    Çalışmalarınızda başarılar diliyorum,
    Sevgiler…

  5. nigar hanım yaptığınız işleri görünce ende çok hevesleniyorum ilk başta çok zor gelmişti ama resimlere dikkat edince ve yazılarınızı okuyunca yapabileceğime karar verdim insana cesaret veriyorsunuz bunların devamını da görmek istiyorum ellerinize sağlık

Bir Cevap Yazın

 
