NİGAR HİKMET’ten KOLYE BİLEKLİK

Sevgililer günü için hazırladığım kırmızı kolye ve bilekliğin başka bir renginide denemek istedim ve terçihimi siyah ve beyazdan yana kullandım ve sonuç tahmin ettiğim gibi çok hoş oldu, uygun bir kıyafetle çok yakışacağını tahmin ediyorum….

13-14 mart 2010 tarihinde Rotterdamdaki islam üniversite’sindeki sergide Tezhip sanatcısı Sevgi Tiryaki hanımla tanıştım eserlerinin hepsi çok güzeldi hatta küçük bir tanesi benim oldu, kolye ve bilekliğim artık kendisinin, tekrar görüşmek ümidi ile…..

 

~ tarafından Nigar Hikmet 30/01/2010.

5 Yanıt to “NİGAR HİKMET’ten KOLYE BİLEKLİK”

  1. İki rengide güzel olmuş elinize saglık,sevgiler.

  2. Buda çok zarif olmus eline saglık ablacım!!!

  3. merhaba nıgar hanım ben yenı kurdele nakısı ogrenıyum sızın desenlerınıze modellerınıze bayılıyorum nısanlı kız kardesıme ceyız olarak fılıckr de zambak modelınızı ogretmenımle yapmaya calısıcam sızın burda kulandıgınız kumaşın cınsını merak etım aynısını yapmak ıstıyorum inş. ustesınden gelmeye çalışıcam .ılgınıze sımdıden tşk. ederım sevgıler

  4. Yeliz hanım geş cevapladığım için üzgünüm çok yoğunum bu yüzden atlamışım kumaş organze, kolay gelsin!!!
    Sevgiler : )

Bir Cevap Yazın

 
