NİGAR HİKMET ve İPEK GÜL

İPEK GÜL yapımı hakkında sizlerden gelen yoğun istekleriniz doğrultusunda  bir açıklama yapmanın sanırım zamanı geldi, daha önce bu açıklamayı bir çok kez yapmıştım ama sanırım gözden kaçtı.

Biliyorsunuz şimdiye kadar sizlerle yaptıklarımı yapım aşamaları ile beraber paylaştım, eğer paylaşmayı sevmeyen bir insan olsaydım bunu yapmazdım diye düşünüyorum.Kurdele nakışında sizlere biraz faydam olduysa bu beni mutlu etmeye yeter. Umarım sizlerde mutlu olmuşsunuzdur!!!

İPEK GÜL’e  gelince  yapım aşaması ( **ÜZGÜNÜM : ( ** ) bir süre daha bende kalacak, bunu sizi üzmek için değil bazı nedenlerim olduğu için kendime saklıyorum, anlayışla karşılamanızı dileyerek!!!

İPEK GÜL’ün yapım aşamasını benden isteyen herkesin sorusunu böylelikle yanıtlamış oldumu düşünüyorum. Hepinize işlerinizde başarılar diliyorum : )

Sevgiler, Selamlar …..

~ tarafından Nigar Hikmet 07/02/2010.

19 Yanıt to “NİGAR HİKMET ve İPEK GÜL”

  1. Merhaba daha öncede belirtmiştim yaptıklarınızı hayranlıkla izliyor yapmaya kendi çapımda çalışıyorum. Ama siz bu işten ekmek yiyorsunuz ve bunu yapmayı siz kendi çabalarınızla deneyerek ortaya çıkartmışınız.Bence bunu kendinize saklamanız kadar doğal birşey yok bence. Kendi çabamızla orjinal şeyler üretmek yerine Biri birşey yapınca hemen kopyalama aynısını yapma özelliğimiz var birçoğumuzun.
    Ben saygıyla karşılıyorum sizi. Bu konu hakkında yazı yazmanız bile büyük incelik.
    Sevgiler

    • Merhaba yelda, güzel yorumun için çok çok teşekkürler.
      Eğer işinizi severek yaparsanız sizlerin çok daha güzellerini yapıcağına inanıyorum, işlerinizde kolaylıklar ve başarılar diliyorum.
      Sevgiler : )

  2. nigar hanım sizi gerçekten tebrik ediyorum kurdele nakışına merak sardığımdan beri bir çok site dolaştım fakat sizin yaptıklarınıza denk bir şey göremedim gerçekten çok başarılısınız. bir yazınızda kitap çıkaracağınızdan bahsetmişsiniz sabırsızlıkla bekliyorum

    • Merhaba Gülcan hanım,
      Evet doğru bir ara kitap çıkarmak için bir girişimim olmuştu ama bu gerçekleşmedi. Gerçekleşirmi buda bir soru işareti ???
      Güzel yorumunla renk kattığın için çok teşekkürler!!!
      Sevgiler : )

  3. nigar hn bir sorum olacak seccadelerde sadece mihrap kısmınamı nakış yapıyosunuz alttaflarına nasıl bir uygulama yaptığınızı söylerseniz bu beni çok sevindirir saygılarımla

  4. Sadece mihrap kısmına nakış diğer kısımlarına elde yorganlama tekniği yapıyorum,arzuya göre değişebilir!!!
    KANDİLİNİZ HAYIRLI OLSUN.
    Sevgiler : )

  5. cevabınız beni çok memnun etti ilginize teşekkür ediyor saygılarımı sunuyorum sizinde kandilinizi en içten dileklerimle kutluyorum

  6. merhaba nıgar hanım .bır soruda benden olsun (:.özel kurslarınız varmı .?teskur ayse cakır

  7. nerde ıkamet edıyosunuz?(:

  8. Hollanda!!!

  9. rabbim size çok güzel bir yetenek vermiş.maşallah. ben kurdela nakışından havlular yapıp satıyorum.sizin yaptıklarınız bana orjinal fikirler kazandırdı.allah başarılarınızı artırsın canım hoşçakalın.

  10. Zeynep hanım teşekkürler,
    bende sizlere işlerinizde başarılar dilerim!!!

  11. nigar hanım katlamalı gül yapımında ipek kuredela kullanıyormusunuz birde saten kurdelenin parlağı veya matı varmı sizinkiler daha parlak gözüküyo yoksa çekimlemi alakalı bir durum? iyi akşamlar

    • Gülcan hanım katlamalı güllerde ipek organze ve seten kurdele kullanıyorum, seten kurdeleler genelde parlak oluyor matını görmedim ama kalite farkı olabiliyor..

  12. Nigar hanim ipek gülü yaparken yapraklari keserek mi yapiyorsunuz yoksa bütün bir kurdelemi merak ettim islerinize bayildim süperler basarilar dilerim insallah bir an önce kitabinizi cikarirsiniz sabirsizlikla bekliyorum.

  13. nigar hanım cevaplarınız beni gerçekten memnun ediyor sizin sıkı takipçinizim desem yeterli olmıycak hergün düzenli olarak bir yada iki kere yaptıklarınıza hayranlıkla bakıyorum sitenize girmediyim günü hatırlamıyorum galiba hastalık haline geldi bende bu:) sizi gerçekten gönülden tebrik ediyorum

  14. tebrikler Nigar Hanım, bir ara kurdela nakışından soğumuştum çünkü çevremde aynı şekilde aynı renklerde işler yapınca hevesim bitmişti takii sizin sitenizin adın öğretmenimizden alıp ziyaret edene kadar bu işe tekrar aşık oldum. Tebrikler, mükemmel, başarılar daim olsun (teşekkür ediyorum.Fikrimi değiştirdiğiniz için)

    • Merhaba Betül hanım , yorumunuzla sayfama renk kattığınız için çok teşekkür ederim…
      Fikrinizi değiştirdiğime sevindim, kurdele nakışına hobi olarak başlamıştım gördüklerim bana yeterli gelmeyince ona kendimden birşeyler katmaya çalıştım, artık bir meslek haline geldi ve sorumluluğum arttığı için yaptığım işlerde daha dikkatli çalışmam lazım !!!
      İşlerinizde başarılar.
      Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

 
