NİGAR HİKMET’ten İĞNE YASTIĞI

 

Bir çoğumuzun başına gelmiştir bir yakınınızın düğününe gittiğinizde takı takarken bir türlü iğne bulamayız ama şimdi genelde düğün sahipleri bunu düşünüp yanına bir kutu iğne almayı ihmal etmezler bende buna bir güzellik katmak istedim kurdele nakışından bir iğne yastığı yaptım.

Artık takılarda gelinin yada damadın yakasına takılmıyor, daha yeni bir uygulama var buda takı yastıkları aynı zamanda iğne yastığı ile beraber takım yapılırsa  daha şık olacağına eminim….

~ tarafından Nigar Hikmet 05/04/2010.

7 Yanıt to “NİGAR HİKMET’ten İĞNE YASTIĞI”

  1. Harikasınız Nigar hanım ne diyeyim,güzel fikir elinize saglık cnm:))

  2. bu fikir senindir eminim çok şık olur bu sunum:))

  3. nigar hn organze kumaşların renkleri çok hoş kendinizmi boyuyosunuz

  4. nefisss!

  5. Nigar hn, ben de herkes gibi çalışmalaınıza hayran kaldım. Birkaç yerde işlerinizin nasıl yapıldıgını ogrenmek icin facebook a girin yazmıssınız, inanın sırf size ulasabilmek icin kaydoldum ama tariflerinize ulasamadım. Gercekten, sizden, işlerinizin yapılıslarıyla ilgili bilgi alabilmek isterdim, sadece evde kendi zevkim icin kurdele nakısı yapıyorum. Umarım bana yardımcı olursunuz, sevgiler, saygılar…

    • Nazlı hanım merhaba facebook albümleri arasında bazı açıklamalı resimlerimi paylaştım iyi bakın mutlaka bulursunuz, kolaylıklar dilerim, sevgiler, saygılar…

Bir Cevap Yazın

 
