” TÜRKİYE ”den GÖRÜŞMEK ÜZERE ”

Taşınma telaşelerim artık başladı nasip olursa önümüzdeki ayın içinde ”TÜRKİYE”deyim.
Bir kaç ay çalışmalarıma ara vermek zorundayım, en kısa zamanda tekrar aranıza dönmeyi umuyorum.

Bu süre içerisinde beni yanlız bırakmayan blog’cu arkadaşlarıma tek tek  teşekkür ederim,hepinize yaptığınız işlerde kolaylıklar ve başarılar diliyorum, umarım herşey gönlünüzce olur.

Türkiyeden beni izleyen halk eğitim hocaları, öğrencileri ve  kurdele nakışı sevenler sizlerden aldığım ilgi ve yorumlarda beni çok mutlu etti hepinize tek tek teşekkür ederim. yıl sonu seminerlerinizde ve yarışmalarda hepinize başarılar diliyorum.

KURDELE NAKIŞI sayesinde dünyanın bir çok ülkesinden  hep yanımda olan arkadaşlarımıda çok teşekkür ederim.
Tekrar görüşmek üzere, sevgiler : )
hoşcakalın….

Because of move house from Netherlands to Turkey  I have to break my  hand works.
Return my hand works after a few months again …
Thanks your very much for all beautiful comments !!!
Take care of yourself,
Goodbye : )

~ tarafından Nigar Hikmet 02/05/2010.

Bir Cevap Yazın

 
