KURDELEDEN BASİT YAPRAK YAPILIŞI

Malzemeler:

Kurdele.
Makas.
Çakmak.
İğne ve iplik.

Yapılışı:

Bir santim eninde seten kurdeleyi ikiye katlayıp sivri şekilde  (resim 2), Üç  adet kesin.
Kestiğiniz uçları düzgün şekilde üst üste getirip dikkalice yakın ve iki parmağınızla sıkıştırp yapışmasını sağlayın (resim 3 ve 4), bunu yaparken parmaklerınız yanmasın dikkat!!!
Yaktıgınız yaprağı ters çevirin (resim 5 )
Yaprakların üçünüde çevirdikten sonra dikiceğiniz yere iğneleyin ve dikin (resim 6 ve 7).
Hem sağlam hem daha temiz olması içim naylon iplik kullanın dikmeye başlamadan önce düğüm yerine ipliğinizin ucunu yakın ve kumaşın altından değil üstünden dikmeye başlayın,bitirirkende aynı işlemi yapın bu uçlar gülün altında kalır ve gözükmez.
Not : çakmak kullanırken kumaşınızı yakmamaya özen gösterinki kulaklarım çınlamasın!!!
Son olarak daha önce tapılışını gösterdiğim gülü diktiğiniz yeri kamufle edicek şekilde yerleştirip dikin.
İstediğiniz boy ve çeşit kurdele ile yapılabilir.
Deneyimler hakkında yorumlarınızı iletiresniz sevinirim !
Kolay gelsin.

~ tarafından Nigar Hikmet 03/01/2010.

4 Yanıt to “KURDELEDEN BASİT YAPRAK YAPILIŞI”

  1. Bu kadar basit bir çalışmayı bu kadar güzel sunmakta ayrı bir yetenek olsa gerek:)))

  2. Süper eve gidince hemen edeneceğim
    Daha nce sizinyaptığınız sineklikten masa örtünüzden esinlenerek bende yapmıştım. Ama ben atık kumaşlarla süslemiştim
    Yaptıklarınıza hayrandım nasıl yapıldıklarınıda öğrenmek mutlu etti beni
    Sevgiler

  3. Merhaba yelda,
    Yaptığın masa örtüsünü görmüştüm, artık kumaşlada çok hoş olmuş eline sağlık.
    Çalışmalarında başarılar diliyorum,
    Nihalcim sanada çok teşekkür ederim güzel yorumun için.
    Sevgi ile kalın!!!

  4. ellerinize sağlık çok güzel olmuş

Yorum bırakın